Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Вуличні опори

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожчі за назвою
Відображення:

Вуличні алюмінієві конічні стовпи ROSA

Протягом багатьох років конструкторські рішення виробника опор вуличного освітлення ROSA використовувалися в різних містах Польщі, Європи, України. Дизайн вуличних опор, що постійно удосконалюється, Роса користується величезною популярністю у проектантів і монтажників міських вуличних мереж освітлення. Різноманітність висот і систем оголовників дозволяє застосовувати ліхтарні стовпи ROSA з найрізноманітнішим функціональним призначенням: - опори освітлення для дорожнього покриття; - світлові опори для спортивних майданчиків та споруд; - стовпи освітлення для транспортних розв'язок; - освітлювальні опори для автомагістралей.

Матеріал вуличних стовпів освітлення

Конуси опор виготовлені з алюмінієвого сплаву EN A W 6060 (згідно з нормою PN EN 573-3).
Основа опор штампується з алюмінієвого листа (алюмінієвий сплав EN A W 5754).
Алюмінієві сплави, що застосовуються, полегшують процес механічного і хімічного зварювання, полірування, а також виготовлення анодованих оксидних шарів.

Технологія виробництва конуса для опори

Труба з алюмінієвого сплаву обробляється на спеціальних верстатах з комп'ютерним управлінням. Методом поворотного вальцювання циліндрична труба перетворюється на конусну, набуваючи при цьому високих параметрів витриманості.
Отримані конуси піддаються шліфування. Технологія, а також пристрій для формування труб, запатентована Патентною Установою, патент № PAT-19475.

Зварювання основи стовпа освітлення

Основа опори приварюються до отриманого конуса на роботизованому зварювальному верстаті, завдяки цьому забезпечується висока якість та естетика, а також постійно витримуються необхідні параметри.

НІША вуличної опори та її влаштування

Кожна алюмінієва освітлювальна опора має нішу для монтажу вступного щитка. Ніша, як правило, розташовується на висоті близько 500мм від рівня грунту.
Кришка ніші вирізається на спеціальній автоматичній машині для різання.
На задній стінці ніші стандартно приварюється алюмінієва направляюча, до якої за допомогою двох болтів M6 (згідно з нормою DIN 49778) кріпиться вступний щиток типу TB або NTB.
У верхній та нижній частині ніші алюмінієвої опори розташовуються спеціальні алюмінієві замки (замки ніші).
У корпусі опори знаходяться два алюмінієві замки ніші. Застосування вищезгаданих замків дозволяє розподіляти навантаження, визначені умовами експлуатації опори. Така система замикання обумовлена ​​експлуатаційним зразком (номер 63453), а також патентною заявою (номер W-115251 EP-05460004.4) Патентному Установі UE. За результатами проведеного дослідження ніші алюмінієвої опори згідно з нормою PN-EN 60529 на проникнення пилу, твердих тіл та води опорі було надано ступінь захисту IP 34.
Новинкою є лазерне різання отвору ніш і в опорах діаметром 114. Щоб покращити встановлення та зняття кришки ніш і, кількість болтів M8 зменшено до 1 ш туки, а верхній замок
замінений зачепом, привареним до кришки.

Заземлення опори освітлення

В отворі нижнього замка ніш знаходиться болт M8, який служить для прикручування заземлюючого дроту.Це розміщення полегшує доступ до болта, що знижує термін монтажу та робіт з обслуговування.
Болти для ніш і
Кришка ніш і прикручується двома нержавіючими болтами M8 (або одним у випадку ніш, вирізаних лазером) зі спеціальним особливим видом гнізда під шестигранний ключ, що ускладнює відкриття ніш та небажаними особами. На болт накладається шайба, що забезпечує його випадання під час відкручування. За бажанням клієнта опора може бути оснащена болтом з тригранним гніздом.

Зміцнення опори

Опори, позначені індексом „wzm”, укріплені. Це означає, що конусно-циліндрична труба опорного корпусу має більшу товщину стінки, ніж стандартна опора, товщина стінки якої становить 5,2 мм. Другий спосіб зміцнення опор полягає в тому, що всередині опори
до основи приварюється додаткова алюмінієва труба висотою до декількох десятків сантиметрів. Це додаткове рішення зміцнює нижню частину опори, в якій знаходиться ніша.

Двохелементні вуличні опори

З'єднання двоелементних опор
Стійке з'єднання алюмінієвих, двоелементних опор, забезпечується завдяки застосуванню спеціально розробленого з'єднуючого елемента, виготовленого з нержавіючої сталі.
З'єднувальний елемент блокується за допомогою:
• 3 болти M10 – для двоелементних опор типу SAL,
• 4 болтів M10 – для двоелементних щогл типу MAL.
В опорах стандартно застосовано болт M10x45 із кульовою головкою із шестигранним гніздом DIN ISO7380.

В опорах стандартно застосовано болт M10x45 із кульовою головкою із шестигранним гніздом DIN ISO7380.

Допустиме навантаження на вуличні опори. Розрахунки витриманості опор.

Розрахунки витриманості опор виконуються за допомогою спеціальної програми SM09, згідно
вимогам норми PN-EN 40, а також PN-EN 1991-1-4:2008
Вище зазначені норми, а також ряд рекомендацій, описують метод визначення допустимого навантаження на опору. При визначенні допустимого навантаження на опору враховується ряд таких
характерних параметрів, як: середня швидкість вітру, категорія території, розрахункове навантаження, горизонтальне відхилення, коефіцієнт форми.

Вгору